ТОП-11 шедеврів української соціальної реклами

В потоці інформації достукатися до людей не так вже й легко. І коли серйозні розмови про проблеми не зачіпають, на допомогу приходить креатив

ТОП-11 шедеврів української соціальної р…

Depo.ua пропонує підбірку цікавої соціальної реклами, створеної за останні роки. 

1. Ролик "Усім потрібен дім" про те, як переселенцям відмовляють в оренді житла, отримав дві нагороди на фестивалі соціальної відеореклами Molodiya Festival 2016. Відео створила команда переселенців з Донецька та Луганська. 

2. Інше відео цієї творчої групи, присвячене проблемам людей зі Сходу, також увійшло у шот-ліст фестивалю. 

3. У ролику "Зайві питання", знятому ГО "Ясно", переселенці зі Сходу, які прагнуть не відчувати себе зайвими у своїй країні. 

4. Tabor Production зняли актуальний ролик "Хто наступний?"

5. У вельми зворушливий спосіб агітують переходити на українську мову автори ролику "Мені здається, час настав" Ярина Чорногуз та Олександр Іванов. Головні ролі у відео виконали переселенці з Донецька Павло та Інна Душебаби, які самі почали говорити рідною мовою. 

6. Втім, переходити на українську агітували ще у 2011-му - тоді ролик, в якому нею спілкуються представники різних національностей, став справжнім хітом. Цікаво, що у наш час інтерес до відео поновився, і користувачі почали масово поширювати його в Інтернеті. 

7. Ролик "Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо", знятий креативною агенцією Tabasco, отримав гран-прі фестивалю Effie Awards Ukraine 2015. У відео хлопець, який зараз захищає свою країну в АТО, дзвонить діду, аби привітати його з Днем перемоги. 

8. У відео "Європа прийде" Ореста Смілянця у фокусі - давня звичка деяких українців, склавши руки, сподіватися на допомогу Заходу.

9. Серед призерів Національного фестивалю соціальної реклами - ролик організації Transparency International "Не залишайся глядачем корупції". Доволі емоційне відео закликає українців не боятися і не буде байдужими.

10. Припав до душі українцям і ролик, в якому боєць звертається до мами з військової частини. "Колись я просив у тебе брата. Тепер їх у мене 22", - починає хлопець свою промову. "Армія - це гордість для тих, хто служить. І для тих, хто чекає", - резюмують автори реклами. 

11. Головна героїня відео "Цінуй своє" вчить людей дещо іншого підходу до життя, в якому кожна мить особлива цінна.  Дівчина закінчила школу-інтернат, і тепер з особливим трепетом ставиться і до квартири, яку винаймає разом з подругою, і до роботи медсестрою. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Країна Укропів

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme