Як українські молоді дизайнери підкорюють Захід
За останні два роки, не дивлячись на кризу в Україні, українські дизайнери та зірки фешн-індустрії стають все популярнішими на Заході
- Країна Укропів
-
24 лютого 2016 15:15
Відомий британський журнал про моду DazedDigital присвятив статтю українським молодим зіркам модельного бізнесу та фешн-індустрії, повідомляє depo.ua.
У Лондоні на Тижні моди українські дизайнери при підтримці Українського Тижня моди та British Council Ukraine вісім дизайнерів представили свої колекції в рамках показу Fashion Utopias: the International Fashion Showcase 2016.
МАША РЕВА
Дизайнер запевняє, що останнім часом вирішила розширити своє поле діяльності і почала активно малювати і займатися сценографією.
"Я хотіла би організувати свій робочий процес таким чином, щоб політична та фінансова ситуація в Україні не гальмувала мою роботу. Я хочу зосередитися на тому, щоб розповісти свою історію, а не на розважанні клієнта", - каже Рева.
ЮЛІЯ ЄФІМЧУК
Дизайнер надихається пост-панком та авангардними течіями 20 століття.
"Я намагаюся відшукати щось дійсно цікаве і дивне в українській спадщині. Я не зацікавлена в типових посиланнях на народне мистецтво, яким так широко захоплюються останнім часом", - запевняє Юлія.
МАРІЯ БЕРНАР
Марія створила колекцію " Сім", присвячену семи смертельним гріхам людства. У новій колекції дизайнерка поєднала інтелектуальне сприйняття з містикою.
"Я не буду заперечувати, що на нову колекцію "Сім", яка присвячена гріхам, мене, на жаль, надихнула ситуація в Україні. Я впевнена, що ситуацію в Україні спричинили можновладці своєю жадібністю та лицемірством. Але в нас багато талановитих людей, які змінять все на краще", - каже Бернар.
ІВАН ФРОЛОВ
Фролов зазначає, що перетин статей є своєчасним у сучасному фешн-мистецтві, але не в країні з низькою толерантністю. Тому треба бути сміливим, щоб стоврювати дещо креативне та нове.
"Для мене одяг - це не просто красивий шматок тканини, щоб прикрити наготу", пояснює Фролов. У своїй колекції дизайнер по-новому переосмислює відомі тексти українських пісень.
"Даючи нове значення слова, ви отримаєте уявлення про концепцію провокації'', - каже дизайнер. "Наприклад, слова "Покохала я до болю" сприймаються, як доказ сильного кохання, а я трактую цю фразу як брутальних коханців BDSM", - каже Іван.
ІРИНА ДЖУСЬ
Запустіння та відмова на перший погляд не можуть здаватися ідеальним живильним середовищем для для творчого бачення, але лейблу Ірина Джусь вдалося поєднати ці поняття і зробити їх центром естетики нової колекції.
"Я народилася і виросла у Києві, місті з величезною радянською спадщиною. Тут багато старих та покинутих заводів, приміщень, пам'ятників. Коли я бачу завод або колишній церемоніальний палац, я відчуваю потужний дух минулої епохи, піднесеної і гнітючою одночасно. Багато з моїх художніх ідей випливають з цього суперечливого існування", - пояснює Джусь.
"Як не дивно, але критична ситуація в нашій країні популяризує українську культуру по всьому світу", - стверджує дизайнер.
ЯНА ЧЕРВІНСЬКА
Дизайнер надає перевагу фантазіям та мріям.
"Я залишаюся мрійливою" - , говорить дизайнер. "Єдине місце, де я можу зустріти мою справжню сутність, є уві сні".
RCR KHOMENKO
Головне для нашого бренду - це екологічний підхід. "Я відвідую антикварні магазини щотижня, старий одяг надихає мене більше, ніж ви можете собі уявити", - пояснює Хоменко. "Мій творчий процес займає весь мій час і є невіддільним від мого повсякденного життя".
Скрутна економічна ситуація в Україні дає можливість дизайнерці бути ще більш творчою у своїх задумах.
ЛАРА КВІНТ
Лара Квінт робить інтелектуальні одяг.
"Я люблю створювати технічно складні вироби з досить простих речей", - пояснює вона.
Незвичайні форми, кольори і матеріали становлять головні елементи марки Квінт.
"Я не залежу від тенденцій", - каже Лара Квінт.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Країна Укропів
Всі новини на одному каналі в Google News