Українсько-польський стартап залучив $600 тис. інвестицій і запустився у В'єтнамі

Компанія Homsters, заснована українкою і поляком і більш відома в нашій країні як Prof.Estate, привернула $ 600 тис. приватних інвесторів на запуск компанії у В'єтнамі під брендом TimHome.vn

Інвесторами виступили "ангели" з В'єтнаму, Франції, Польщі, Чехії та США, а також Forum Capital, який раніше профінансував Prof.Estate з оцінкою у $ 5 млн, повідомляє depo.ua із посиланням на ain.ua.

Homsters об'єднує три проекти: два маркетплейси з нерухомості (Homsters.kz в Казахстані і Timhome.vn у В'єтнамі) і компанію з надання послуг Діджитал-маркетингу для девелоперів (Prof.Estate - Україна, Росія, ОАЕ, Іспанія та інші). Залучені на бридж-раунді інвестиції команда витратить на вихід на ринок нерухомості Південно-Східної Азії. Запуск TimHome.vn у В'єтнамі стане першим кроком.

Бридж-фінансування, як правило, застосовується в разі, коли компанія витратила всі раніше залучені кошти і чекає в найближчому майбутньому проведення наступного раунду. Для Homsters бридж-раунд став проміжним між seed і Series A.

"Ми знаходимося на етапі обговорення з інституційними інвесторами раунду Series A. Це довгий процес, ми очікуємо його закриття в найближчому майбутньому. Щоб не затягувати процес експансії, ми зробили бридж-раунд від бізнес-ангелів ", - пояснили в компанії.

Часто бридж-раунди пов'язують зі спробою стартапу залишитися на плаву, коли гроші інвесторів закінчилися, але прибутку недостатньо, щоб продовжувати роботу. Однак в Homsters запевняють, що їхні проекти показують хороші результати.

"В листопаді 2015 року, ми запустили Homsters.kz в Казахстані. За півроку проект показав хороший трекшен і вийшов на операційний прибуток. Було вирішено запускатися з аналогічною моделлю і у В'єтнамі. З прибутку ми багато інвестуємо в розвиток: тільки в минулому році ми реінвестували більш ніж $ 700 тис. в команду, маркетплейси, нові ринки ", - так в компанії пояснили необхідність залучення бридж-фінансування.

В'єтнам для подальшої експансії обрали як найбільш сприятливий для запуску технологічного маркетплейсу з нерухомості.

"Величезна кількість інтернет-користувачів і швидко зростаючий ринок нерухомості створюють потребу в цьому маркетплейсі, який би сприяв ефективній комунікації покупців і продавців. Існуючі на даний момент дошки оголошень не виправдовують очікувань клієнтів. Після отримання первинної реакції, ми вирішили не відкладати запуск до закриття раунду Series A, а прискоритися ", - пояснив співзасновник і генеральний директор Homsters Анджей Олейник.

Засновники Homsters поляк Анджей Олейник і українка Марія Рен переїхали до В'єтнаму, щоб координувати запуск проекту і сформувати локальну команду (на сьогодні в офісі в Хо Ши Мині вже працює вісім чоловік - фахівці з маркетингу і бізнес-девелопменту).

"Уже підписані перші контракти з девелоперами і брокерами, і команда готується до офіційного запуску рекламної кампанії в другому кварталі 2016 року", - стверджують в компанії. Майданчик TimHome працює в пілотному режимі.

Компанія Homsters зареєстрована в Лондоні, має офіси в Києві, Алмати та Хо Ши Мині. У Києві зосереджені всі фахівці з розробки і Діджитал-маркетингу. Всього в штаті Homsters працює 50 співробітників.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Молодий укроп