ТОП-11 шедеврів української соціальної реклами

В потоці інформації достукатися до людей не так вже й легко. І коли серйозні розмови про проблеми не зачіпають, на допомогу приходить креатив

Інна Грець

Depo.ua пропонує підбірку цікавої соціальної реклами, створеної за останні роки. 

1. Ролик "Усім потрібен дім" про те, як переселенцям відмовляють в оренді житла, отримав дві нагороди на фестивалі соціальної відеореклами Molodiya Festival 2016. Відео створила команда переселенців з Донецька та Луганська. 

2. Інше відео цієї творчої групи, присвячене проблемам людей зі Сходу, також увійшло у шот-ліст фестивалю. 

3. У ролику "Зайві питання", знятому ГО "Ясно", переселенці зі Сходу, які прагнуть не відчувати себе зайвими у своїй країні. 

4. Tabor Production зняли актуальний ролик "Хто наступний?"

5. У вельми зворушливий спосіб агітують переходити на українську мову автори ролику "Мені здається, час настав" Ярина Чорногуз та Олександр Іванов. Головні ролі у відео виконали переселенці з Донецька Павло та Інна Душебаби, які самі почали говорити рідною мовою. 

6. Втім, переходити на українську агітували ще у 2011-му - тоді ролик, в якому нею спілкуються представники різних національностей, став справжнім хітом. Цікаво, що у наш час інтерес до відео поновився, і користувачі почали масово поширювати його в Інтернеті. 

7. Ролик "Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо", знятий креативною агенцією Tabasco, отримав гран-прі фестивалю Effie Awards Ukraine 2015. У відео хлопець, який зараз захищає свою країну в АТО, дзвонить діду, аби привітати його з Днем перемоги. 

8. У відео "Європа прийде" Ореста Смілянця у фокусі - давня звичка деяких українців, склавши руки, сподіватися на допомогу Заходу.

9. Серед призерів Національного фестивалю соціальної реклами - ролик організації Transparency International "Не залишайся глядачем корупції". Доволі емоційне відео закликає українців не боятися і не буде байдужими.

10. Припав до душі українцям і ролик, в якому боєць звертається до мами з військової частини. "Колись я просив у тебе брата. Тепер їх у мене 22", - починає хлопець свою промову. "Армія - це гордість для тих, хто служить. І для тих, хто чекає", - резюмують автори реклами. 

11. Головна героїня відео "Цінуй своє" вчить людей дещо іншого підходу до життя, в якому кожна мить особлива цінна.  Дівчина закінчила школу-інтернат, і тепер з особливим трепетом ставиться і до квартири, яку винаймає разом з подругою, і до роботи медсестрою. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Молодий укроп