Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі

Український бренд L.A.P.T.I радує оригінальним взуттям українських модників і вже штурмує ринки інших країн
Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі
Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі

Про секрети розвитку бізнесу depo.ua поспілкувався із засновником бренду Олександром Верником.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 1

"Раніше я займався різними видами бізнесу, в тому числі, ресторанним. Але ідея зробити проект, пов'язаний із взуттям, була вже давно. Мій батько виготовляє верстати для виробництва взуття, вже понад 35 років займається комплектацією найкращих світових виробництв і чудово знає цю сферу. Тож ми з дружиною подумали, що в Україні немає жодної компанії, яка б займалася виготовленням взуття для фешн-ринку", - згадує підприємець.

Тоді ж дружина привезла з Нью-Йорку дві пари еспадрилей. Роздивляючись оригінальні черевики, пара замислилася над тим, що в Україні ще ніхто не виробляє цей тип взуття. Так з'явилася ідея для першої колекції.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 2

Моделі еспадрилей також придумали разом з дружиною. А ще запросили до співпраці дизайнера взуття Ірину Мусатову. У підсумку, представили колекцію взуття L.A.P.T.I. та колекцію L.A.P.T.I. by Musatova.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 3

"Ми думали, яка фішка має бути у нашого бренду. Вирішили, що ми, як і H&M, будемо співпрацювати з різними іменами українського дизайнерського ринку. Адже в нашій країні дуже багато талантів. В цьому сезоні ми вже випустимо колекцію з трьома дизайнерами", - каже Верник.

ДИЗАЙНЕРСЬКЕ ВЗУТТЯ ЗА ЦІНОЮ КИТАЙСЬКИХ КОПІЙ

Бізнесмен стверджує, що на фінансову кризу ніколи не скаржився, адже… саме вона стала поштовхом для розвитку його справи.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 4

"Ми вийшли на ринок, коли через зростання курсу долару західна продукція різко подорожчала. Ми розуміли необхідність імпортозаміщення. Розуміли, що зараз буде вигідно робити український продукт високої якості. Модна молодь звикла купувати або імпортні трендові речі, або дорогі копії. Наше ж взуття, яке за якістю сумірне, наприклад, з Valentino, має в три рази меншу ціну. А у нас ексклюзивний дизайн, який ніде не копіюється, і коштує як китайські копії брендів – наприклад, еспадрильї можна придбати за 1800-1900 грн", - пояснює підприємець.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 5

За його словами, після випуску першої колекції модники розкупили біля 4000 пар взуття. Цифра неабияка для мас-маркету, але вельми солідна для преміального бренду.

Виробництво компанія налагодила в Одесі, при цьому матеріали закуповуються в Італії та Іспанії, а деякі комплектуючі – у Франції.

ГРОШІ ТА ІДЕЇ – НЕ ГОЛОВНЕ

L.A.P.T.I вже заявив про себе на міжнародній арені, взявши участь у виставках Micamo у Мілані. За словами Верника, бренд почав виходити на ринок міста і наразі веде переговори, щоб виставлятися в одному з шоурумів Парижа.

Зліт у кризу: Як українці зібралися сплести лапті Європі - фото 6

Проте найближчі плани все ж сконцентровані на Україні.

"Ми хочемо захопити нішу на українському ринку. З перших чисел грудня починаємо відкривати свою мережу. Це будуть "острови" у торгівельних центрах різних міст. Зручний демократичний формат, який легко поширити у різних точках. Людина зможе подивитися, присісти, приміряти. Думаємо, за рахунок такої моделі зможемо дуже швидко розвинутися, і мережа буде розростатися", - акцентує підприємець.

На питання про те, що головне у бізнесі – стартовий капітал чи гарна ідея – відповідає, мовляв, ні перше, ні друге.

"Перш за все, треба знати кон’юнктуру ринку. Ми пішли в цей бізнес, дуже чітко розуміючи, яка ніша буде перспективною, як будувати свій бізнес. А якщо є це розуміння, необов’язково мати капітал. Талановиті та розумні молоді люди у наш час зможуть знайти інвестора. Ідеї теж можна винаймати… Нам же пощастило - у нашій команді є і платоспроможні партнери, і креативні ідеї", - каже бізнесмен.

Цими вихідними 100 кращих українських виробників іграшок, книг, корисних солодощів, одягу для малюків і мам, текстилю і декору для дитячих кімнат вперше зберуться на "Всі.Свої: Діти". На ярмарок запрошені представники дитячих клубів, гуртків і фотостудій.

Маркет "Всі. Свої: Діти" буде 21-22 листопада за адресою вул. Десятинна, 12. Більш детальну інформацію про подію можа знайти на офіційній сторінці у "Фейсбуці".

Інші цікаві новини читайте на Країна-укропів.depo.ua

Loading...
Loading...