Українці у вишиванках підкорили Dolce & Gabbana

Пара з України відзначилася в проекті про сімейні цінності

Українка Юлія Которини з чоловіком і дітьми у вишиванках стали фаворитами проекту #DGFamily, запущеного італійським брендом Dolce & Gabbana в 2013 році.
Про це повідомляє depo.ua з посиланням на Bestin.ua.

Dolce & Gabbana запропонував шанувальникам лейбла завантажити на їх сайт сімейні фотографії. За умовами, до участі приймалися знімки з кількома поколіннями сім'ї, зроблені в дусі рекламних кампаній марки.

За час існування проекту в Instagram завантажили більше 30 тисяч кадрів італійських, американських, іспанських та інших сімей з усього світу, а кращі з них публікуються з логотипом бренду в соціальних мережах сицилійців. Останні фаворити Dolce & Gabbana - українка Юлія Которини з чоловіком, сином і дочкою в вишиванках.

Сімейні цінності Dolce & Gabbana просувають і іншими способами: в лютому Доменіко Дольче і Стефано Габбана представили колекцію футболок і сумок із зображенням одностатевих і гетеросексуальних пар в рамках проекту #DGfamily. "Толерантна" капсула стала черговою спробою сицилійського дуету принести вибачення за торішні висловлювання проти штучного запліднення та усиновлення дітей одностатевими батьками. 

Українці у вишиванках стали фаворитами в проекті Dolce & Gabbana - фото 1

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Країна Укропів

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme