Український сервіс з пошуку репетиторів залучив $ 1,3 млн від дев'яти інвесторів

Онлайн-маркетплейс Preply, призначений для пошуку локальних і онлайн-репетиторів, залучив $ 1,3 млн інвестицій в обмін на акції компанії

Ведучими в раунді виступили польський венчурний фонд Hedgehog Fund і три ангельських інвестора: співзасновник і маркетинговий директор Booking.com Артур Костен, СЕО та співзасновник сервісу пошуку і онлайн-запису до лікаря Docplanner Маріуш Гралевскі і Пшемислав Гацек, CEO Grupa Pracuj, повідомляє depo.ua із посиланням на ain.ua.

Всього в раунді взяло участь дев'ять інвесторів.

Preply дозволяє знаходити репетиторів з різних предметів на ринках 5 країн: Польщі, Росії, України, Мексики та Бразилії. Проект також знаходиться на ранній стадії експансії в Німеччину, Великобританію та Іспанію. Близько половини залучених коштів стартап планує витратити на маркетинг і активне розширення на європейські ринки.

Друга половина піде на розширення маркетингової і продуктової команди, основна частина якої знаходиться в Києві. У проекту є також невеликий офіс в Берліні. Найняті розробники включаться в роботу над поліпшенням основної платформи.

"Наше завдання - щоб студент витрачав мінімум часу на вибір репетитора. Ми також будемо тестувати різні бізнес-моделі, щоб зменшити обхід платформи", - прокоментував  співзасновник і CEO Preply Кирило Бігай.

Всього в команді проекту зараз 28 осіб, з яких семеро - іноземці.

За словами підприємця, раунд дозволить проекту активно розвиватися протягом наступних 12 місяців.

Зараз на платформі  25 000 репетиторів і 70 000 студентів. На момент запуску сервісу в Іспанії та Мексиці в квітні, ці цифри були відповідно 20 000 і 60 000. Більше 70% користувачів викладають і вчать за допомогою Preply мови, серед яких найпопулярніша англійська.

"За останній рік ми отримували оплати з більш ніж 130 країн світу. Доходи з ринків України і Росії сукупно нижче 45%, великий відсоток оплат йде з DACH-регіону (Germany, Switzerland, Austria) і з англомовних ринків (USA, UK, Canada). Також зростає Польща, Бразилія і Мексика", - зазначив Бігай.

Бізнес-модель сервісу передбачає отримання всього прибутку з першого уроку, проведеного репетитором, а потім відсотку від доходів з наступних занять. Мінімальна ціна уроку становить $ 2 за годину. Пропозиції більшості викладачів знаходяться в діапазоні до $ 15 за годину навчання.

Більше новин читайте на Країна Укропів.Depo